SM-veckan 2024: Vässa er kommunikation och marknadsföring

Kommunikation och marknadsföring kräver en strategisk och medveten approach. Under 90 intensiva minuter går vi igenom det allra viktigaste som idrottsföreningar behöver tänka på för att skapa en tydlig och effektiv kommunikation – med en mix av kommunikationskanaler och genomtänkta åtgärder.

Sidan uppdaterades: 18 januari 2024

Du kommer få grundläggande och värdefulla insikter och verktyg för att stärka er förenings kommunikation, för att exempelvis locka nya medlemmar och öka intäkter från sponsorer och samarbetspartners.

Målgrupp: SM-veckans arrangörsföreningar samt övriga idrottsföreningar i Norrbotten.


Plats:

Digitalt

Datum:

tisdag 13 februari 2024

Starttid:

Kl. 19.00

Sluttid:

Kl. 20.30

Anmälan:

Senast söndag 11 februari 2024, kl. 23.30

Sidan publicerades: 18 januari 2024

Kontakt

Annemari Johansson

Kommunikatör

070-686 80 94

Kommunikation
Press och mediakontakter